Podumowanie dwuletniego projektu „Dobrostan w szkole” i „Komunikacja budująca zrozumienie” na Islandii. Fundację reprezentowała
Monika Śledź Pacheco w towarzystwie wspaniałych kobiet: Lilii Steingrímsdóttir, Marzeny Przybylskiej i Moniki Marculi z
Art of Living Iceland.

Fundacja uczestniczyła w spotkaniach Promocyjnych z Warsztatami przeprowadzonymi przez organizację partnerską, z młodzieżą i personelem w Centrum dla Osób Uzależnionych oraz z pracownikami Czerwonego Krzyża w ich siedzibie w Rejkiawiku. Każda taka wizyta była okazją do podzielenia się rezultatami naszych działań i rozmową o możliwościach rozwoju i współpracy w przyszłości.

Zapraszamy do zapoznania się z gratisowymi materiałami na Platformie! Wystarczy zarejestrować się i korzystać z bogactwa dostępnych zasobów (podręcznika, filmów, komiksów) przygotowanych przez nasze ekspertki.

Projekt ,,Komunikacja budująca zrozumienie” korzysta z dofinansowania o wartości 122 871 EUR otrzymanego od Islandii, Liechtensteinu i Norwegii w ramach
Funduszy norweskich i EOG. Celem projektu jest opracowanie narzędzi wprowadzających skuteczną komunikację oraz pokojowe i konstruktywne rozwiązywanie sporów i problemów w środowiskach dzieci i młodzieży.

Projekt ,,Dobrostan w szkole” korzysta z dofinansowania o wartości 171 895 EUR otrzymanego od Islandii, Liechtensteinu i Norwegii w ramach
Funduszy norweskich i EOG, który będziemy realizować z islandzkim partnerem Art of Living Iceland, jest opracowanie i wdrożenie innowacyjnych metod i narzędzi edukacyjnych dotyczących odporności psychicznej dla nauczycieli i dzieci szkolnych oraz przeprowadzenie badań pilotażowych, raportu i rekomendacji w czasie dwuletniego projektu przy współudziale minimum 110 nauczycieli.